Advertisement

RE:cintai malaysia card

735 Views  ⚫  Asked 4 Years Ago
asked on Aug 6, 2013 at 20:46
by   shamila
Continued from Cintai malaysia Card
http://www.lawyerment.com.my/boards/article-Malaysia_Business_Law-378.htm

Selesaikan masalah ini dgn buat pembatalan...I pun x layan benda nie..tiba tiba kena saman...nasib baik saya I buat rayuan pembatalan...sebelum tarikh di tetapkan untk buat pembayaran di mahkamah...cuma I bayar 599 shje..I dpt surat dari mahkamah terkejut I...
0 had this question
Me Too
0 favorites
Favorite
[ share ]
43 Answers
« Previous   1   2   3   4   5   Next »

answered on Jun 10, 2014 at 22:04
by   mangsa ch
shamila....ko penipu...ko penyamar...ko dari syarikat cintai....ko dah biasa buat kerja menipu tu....ingatlah balasan Allah
0 found this helpful
Helpful

answered on Jun 11, 2014 at 12:43
by   farid
pada shima yg dah dapat surat penipu tu sila hubungi pejabat 'lawyer' berkenaan..
aku yakin pejabat lawyer tu mmg wujud tp pihak CH gunakan nama pejabat tu utk menipu..
biar the real lawyer saman CH pulak...

to siti, buat laporan polis & KPDNKK.  kalau ada bukti bayaran yg dah dibuat, sertakan sekali dlm laporan. Benda tu semua boleh digunakan semula.  Rasanya tribunal pengguna boleh bantu utk dapatkan semula duit tu dari syarikat penipu tu.

to melia, terima kasih kerana maklumat & penjelasan kamu.  semoga akan ada ramai pekerja atau bekas pekerja CH yg sanggup ke hadapan & bantu selesaikan masalah penipuan ini.  1 jer yang aku musykil.. ada yg bercerita kata penipu yg sebenarnya bukan dari syarikat CH yg sebenar tetapi bekas pekerja yg tak puas hati dgn the real CH... betul ke?

to sharmila or whatever your real name is.... jangan rasa kamu cerdik sangat. IT expert can detect you from your post... so do not think that you'll be safe. kamu boleh didakwa kerana bersubahat.
0 found this helpful
Helpful

answered on Jun 15, 2014 at 03:43
by   Mynssssss
cintai holidays ni mmg tengah galak sgt peras duit org..
rajin sungguh staff kat situ menipu org..
senang2 jer mengaku diri tu lawyer.. lawyer buruk..... penipu...
0 found this helpful
Helpful


« Previous   1   2   3   4   5   Next »

Your Answer





By posting your answer, you agree to the privacy policy and terms of service.